obloggat.

När någon utav mina favoritbloggare har obloggat (dvs inte publicerat något nytt sedan jag var inne senaste) blir jag nästan sur. Men jag kan inte ens skriva ett blogginlägg i veckan ens. Tur för mig att jag inte har några läsare då. Jag förväntar mig en massa av det bloggare vars bloggar jag läser men kan inte själv skriva några rader som är vettiga.  Känns som att det är svårt att hitta på något att skriva när det känns som  livet mest består av att jobba- äta- sova -jobba – äta – sova och så lite tv-serier. Får väl helt enkelt börja lägga upp dagen outfit.

One thought on “obloggat.

Kommentera

